A TECHference első napján megrendezésre kerülő Innovatív logisztikai szekció sok érdekes témát hozott el, azonban egy kevésbé tárgyalt téma is bemutatásra került, mint a kommunikáció az iparban. Itt természetesen nem a klasszikus PR-kommunikációt kell érteni, hanem az üzemen belüli kommunikációt. Kovács Anikóval a DURABLE area managerével beszélgettünk.
Jellemezd kérlek a Durable mai helyzetét Magyarországon.
A DURABLE cég az idei évben ünnepli 100. évfordulóját, Magyarországon közel 25 éves múltra tekint vissza. A kezdetekkor kizárolag a papír-írószer piacon jelentünk meg termékeinkkel. Azonban a folyamatos termékfejlesztésnek köszönhetően napjainkra számos egyéb munkaterületen kínálunk megoldásokat, így 5 évvel ezelőtt úgy döntöttünk, hogy egyéb piacokon is keresünk partnereket, hogy újdonságainkat minél szélesebb felületen tehessük elérhetővé. Az elmúlt években dinamikusan fejlődött ismertségünk, a partnerek és a végfelhasználók elkezdték felfedezni a portfóliót.
A kommunikáció nagyon fontos kifelé, de az üzemen belül is, például a kollégák felé. Miben tud a Durable és a termékei segíteni a cégek számára?
A professzionális és egyértelmű információk, valamint a kommunikáció nagy szerepet játszik egy vállalat sikerében. A DURABLE a testreszabott megoldások széles skáláját kínálja a különféle területeken, lehetővé téve a professzionális és hatékony kommunikációt.
Egy gyárban például a logisztikai zsebeink járulhatnak hozzá a hatékonyság növeléséhez, míg egy ügyfélszolgálaton inkább az információs állványainkat vagy a tablet tartóinkat részesítik előnyben.
A DURAFRAME® infokeret termékcsaládunk minden környezetben jól alkalmazható. A gyártó üzemekben, raktárakban a kihelyezett mágnes táblákon a MAGNETIC verzió segítségével lehet a kihelyzett anyagokat rendszerezni. A SECURITY változat lehetővé teszi, hogy könnyedén igazodjunk a kötelezően kihelyezendő figyelmeztetéseket, és a megfelelő figyelemfelkeltő színeket használjuk.
Az öntapadó DURAFRAME® pedig bárhol segítséget tud nyújtani, hogy a közlendő információ a megfelelő formában kerüljön kihelyésre. Küldetésünknek érezzük, hogy végleg megszabaduljunk a celluxal kihelyezett A4-es papíroktól.
A mostani kritikus egészségügyi helyzetben a tájékoztatás elsődleges. Termékeitek kiválóan alkalmasak erre a feladatra. Miben tud több lenni, mint egy „kiragasztott papírcetli”?
Különösen a jelenlegi nehéz időkben, amikor a legfontosabb az egészség védelme, valamint a higiéniai intézkedések betartása, az egyértelmű kommunikáció még fontosabbá vált. Olyan megoldásokra van szükség, amelyek gyorsan megvalósíthatók mégis professzionálisak maradnak továbbra is. A DURABLE különböző méretű információs kereteket kínál különböző felületekhez. Mindegyik közös tulajdonsága, hogy könnyen rögzíthetők, az információkat könnyű elhelyezni a mágneses keretben, szükség esetén könnyen cserélhetők és védettek. A különféle keret színek pedig figyelemfelkeltőek.
És a legjobb az, hogy nincs szükségünk további eszközökre, az eljárás ugyanolyan egyszerű, mint a ragasztószalag felvitele, de a végeredmény sokkal profibb.
A katalógusotok vastagabb, mint egy könyv. Hogyan tudjátok a vállalatokat tájékoztatni az újdonságokról? Hogyan épül fel a hazai disztribúció?
A legnagyobb kihívás a végfelhasználók közvetlen tájékoztatása az új termékeinkről. A termékeket viszonteladói partnereken keresztül kínáljuk a végfelhasználók számára, így a közelmúltban elsősorban a segítségükkel tudtunk információkat szolgáltatni. Annak érdekében, hogy közvetlenül a célcsoportok számára biztosítsuk a legfontosabb híreket, elkészítettük a durable.hu magyar nyelvű weboldalunkat. Keményen dolgozunk annak érdekében, hogy átfogó információkat nyújtsunk legújabb innovációinkról, termékeinkről és azok elérhetőségéről.
Hogyan látod a Durable helyzetét a jövőben?
A DURABLE az elmúlt 100 évben folyamatosan fejlesztette termék választékát, és olyan aktuálisan használható megoldásokat fejlesztett ki, ami támogatta a vállalatok napi működését az irodában, raktárakban, gyártó egységekben. Célunk, hogy ez a jövőben is így legyen és olyan hozzáférhető, komplett megoldásokat adjunk a cégek kezébe, melyek épp az aktuális problémáikra nyújtanak megoldást, vagy jelenlegi helyzetükben tudja támogatni őket és növelni hatékonyságukat. Biztos vagyok benne, hogy egyre többen fedezik majd fel, a termékeinkben rejlő lehetőségeket.
Némethi Botond, NEW technology magazin