Barion Pixel

- Hirdetés -

- Hirdetés -

Audi Hungaria: a pandémia alatt is kreatív ötletek születtek

Az Audi Hungaria munkatársainak a koronavírus-járvány sem szegte kedvét. Az Ötletbörze keretében 2020-ban 8.063 ötletet nyújtottak be, s ezzel közel húsz millió eurós megtakarítást ért el a vállalat. Ez forintban számolva meghaladja a 7 milliárdot. Az Ötletbörzében ötezer munkatárs vett részt, a lezárt ötleteknek 82 százaléka megvalósult.

Az AUDI HUNGARIA Zrt. 2004-ben vezette be az Ötletbörzét. Célja, hogy kreativitásra ösztönözze a munkavállalókat, akik így hozzájárulnak a vállalat hatékonyságának növeléséhez, a gyártási folyamatok fejlesztéséhez, és például a munkavégzés ergonomikusabbá tételéhez. Ezek az ötletek egyúttal költségcsökkentést eredményeznek. Az ötletek értékelése során elsősorban azok megvalósíthatósága, illetve az elérhető megtakarítás számít. A legjobban hasznosítható ötletek benyújtói pénzjutalomban részesülnek. A vállalat történetében eddig az egy munkatárs részére megítélt legmagasabb összegű prémium 9 millió forint volt. Az Ötletbörzében a megvalósított ötlettel rendelkező munkatársak között minden évben egy egyéves Audi autóhasználatot sorsol ki a vállalat.

Az elmúlt 16 évben az Ötletbörzékre több mint 128 ezer javaslat érkezett, így az Audi Hungaria összesen több mint 270 millió euró (100 milliárd forint) megtakarítást ért el.

Audi Hungaria

Érdemes elolvasni
NEW technology