Barion Pixel
- Hirdetés -

- Hirdetés -

- Hirdetés -

- Hirdetés -

Hatékony. Rugalmas. Működő. Digitalizált HR megoldás

A jelen gyorsuló világunkban és az iparágak rohamos fejlődése kapcsán a 2000-es évek új kihívása lett a cégek és a HR szakma számára, hogy időben megtalálja egy feladatra a megfelelő szakembert.

Az interim foglalkoztatási forma sokaknak ismerős, de a legtöbb embernek még ismeretlen fogalom.

Az interim szakemberek foglalkoztatásának jellemzői:

- Hirdetés -

– rövid- vagy középtávú projektmegbízások,

– magas szakértelem,

– flexibilitás,

– azonnali kezdési lehetőség

Az Interim Support Kft. közel egy évtizede szolgálja a hazai ipari szereplőket és nyújt támogatást egy azonnali szakember igény esetén.

Szakképzett kollégáink az elmúlt években sikeresen teljesítették a velük szemben támasztott követelményeket, akár egy projekt vagy egy pozíció betöltésénél, míg a megbízó cég meg nem találta a végleges munkatársat.

Interim menedzsereink a következő szegmensekben tudnak támogatást nyújtani:

– autóipar,

– FMCG,

– vegyipar,

– elektronikai ipar,

– gyógyszergyártás,

– gyártóipar (megmunkálás, feldolgozóipar).

Cégünk, az Interim Support Kft. az elmúlt években a felsorolt iparágakban az alábbi problémák esetén tudott szakembert biztosítani a feladat megoldására:

– interim menedzsment,

– válságmenedzsment,

– GAP menedzsment,

– projektmenedzsment.

Amennyiben Ön, mint HR szakember, találkozott már a fent említett problémákkal, szembesülhetett a megfelelő szakember megtalálásának és kiválasztási folyamatának minden kihívásával:

– költséges álláshirdetés,

– túl sok és szakmaiatlan jelentkező,

– CV-k végeláthatatlan olvasása,

– határidőn túl elhúzódó kiválasztási procedúra és még sok minden más….

Az Interim Support Kft. ezen kihívások gyors és hatékony orvoslására fejlesztett egy Európában egyedülálló alkalmazást, mely innováció forradalmasítja az iparági igények és a munkaerőpiac adta lehetőségek rapid összehangolását.

Az Interim Project Café alkalmazás letölthető Android és IOS rendszerben is.

Egy olyan felületre navigálja a felhasználót, ahol egy gyors regisztráció után munkaadóként létrehozhatja projektjét vagy mint munkavállaló minden eddiginél gyorsabban találhatja meg szakképesítésének legmegfelelőbb interim megbízását.

Hogyan működik?

A regisztrációt követően a cég HR munkatársa létrehozza az alkalmazásban a projektet, amire szakembert keres.

Fontos, hogy minél pontosabban adja meg a projekt adatait, mint pl. kezdő- és befejező dátum, a projektben támasztott szakmai elvárások, képességek, tulajdonságok.

A minden részletre kiterjedő pontos kitöltés meggyorsítja és megkönnyíti a legmegfelelőbb munkatárs megtalálását.

Interim menedzserként, a regisztráció után a legfontosabb, hogy az alkalmazás

által kiválasztható minden paramétert a valós tudásának és képességének megfelelően töltsön ki.

Miért is forradalmi innováció az Interim Project Café alkalmazás?

Cégregisztrálóként (projektgazdaként) amennyiben pontosan definiálta az adott szakemberrel szembeni követelményeket, az alkalmazás egy algoritmus segítségével a másik oldalon felajánlott szakmai képességek alapján azonnal megjeleníti a választható jelölteket.

Önnek, mint HR munkatársnak, nincs más dolga, mint hogy egy ujjmozdulattal kiválassza a legmegfelelőbbet szakembert.

A kiválasztás után az Interim Support Kft. felveszi a kapcsolatot mindkét féllel és egy személyes találkozó során egyezteti az együttműködés további feltételeit.

Pintér Tamás

Interim Support Kft.

üzletfejlesztési vezető

- Hirdetés -

Érdemes elolvasni
NEW technology