Egyre inkább az Y- és Z-generációkról szól minden. A legtöbb munkáltató, amikor fiatal munkaerőt szeretne felvenni, felteszi a kérdést: „Hogyan érjem el őket”? Sok-sok sikertelen álláshirdetés után profi szakember segítségét kérik, pedig gyakran csak az orruk előtt elhaladó fiatalokat kellene megszólítani.

Az ipari és technológiai kiállításokon a cégek leginkább üzletet szeretnének generálni, s közben bele sem gondolnak, mennyi értékes szakember-jelölt halad el nap mint nap a standjuk mellett. Természetesen ehhez kell egyfajta előrelátás is, hogy olyan elérhetőségeket – leadeket – gyűjtsenek, amelyekre csak később lesz szükségük. Egyáltalán nem utópisztikus az, hogy erre külön adatbázist építsünk, hiszen mennyivel egyszerűbb egy meglévő kapcsolatra támaszkodni, mint sem rendre idegen jelentkezőket interjúztatni.

Az éremnek persze van egy másik oldala is.

A mai Y- és Z-generációba tartozó fiatalok nem tudnak mit kezdeni azzal az információtömeggel, amely nap mint nap éri őket. Úgy kerülnek be egyetemekre, főiskolákba, hogy nem tudják, mik is akarnak lenni valójában. Érdemes őket mihamarabb megszólítani, hisz egy-egy pozitív behatás mélyebb nyomot hagyhat száz egyéb haszontalan információnál.
Magadra ismertél?

ÉRDEKELNEK A TECHNOLÓGIAI ÉS MŰSZAKI HÍREK? FIZESS ELŐ A NEW TECHNOLOGY SZAKLAPRA MOST CSAK 2990 FT / ÉV ÁRON!

KATTINTS: http://newtechnology.hu/elofizetes/

A NEW technology Karrier célja az, hogy valódi hidat teremtsen a fiatalabb szakember-jelöltek és a műszaki-, ipari vállalkozások között. A kiadvány hasznos tanácsokat adhat Neked, amelyet megfogadva bátran megpályázhatsz egy-egy állást, illetve olyan cégek hirdetéseit gyűjti össze, ahol örömmel fogadják a jelentkezésed.

Czakó Miklós főszerkesztő