Barion Pixel

- Hirdetés -

- Hirdetés -

- Hirdetés -

- Hirdetés -

Audi Hungaria: a pandémia alatt is kreatív ötletek születtek

Az Audi Hungaria munkatársainak a koronavírus-járvány sem szegte kedvét. Az Ötletbörze keretében 2020-ban 8.063 ötletet nyújtottak be, s ezzel közel húsz millió eurós megtakarítást ért el a vállalat. Ez forintban számolva meghaladja a 7 milliárdot. Az Ötletbörzében ötezer munkatárs vett részt, a lezárt ötleteknek 82 százaléka megvalósult.

Az AUDI HUNGARIA Zrt. 2004-ben vezette be az Ötletbörzét. Célja, hogy kreativitásra ösztönözze a munkavállalókat, akik így hozzájárulnak a vállalat hatékonyságának növeléséhez, a gyártási folyamatok fejlesztéséhez, és például a munkavégzés ergonomikusabbá tételéhez. Ezek az ötletek egyúttal költségcsökkentést eredményeznek. Az ötletek értékelése során elsősorban azok megvalósíthatósága, illetve az elérhető megtakarítás számít. A legjobban hasznosítható ötletek benyújtói pénzjutalomban részesülnek. A vállalat történetében eddig az egy munkatárs részére megítélt legmagasabb összegű prémium 9 millió forint volt. Az Ötletbörzében a megvalósított ötlettel rendelkező munkatársak között minden évben egy egyéves Audi autóhasználatot sorsol ki a vállalat.

- Hirdetés -

Az elmúlt 16 évben az Ötletbörzékre több mint 128 ezer javaslat érkezett, így az Audi Hungaria összesen több mint 270 millió euró (100 milliárd forint) megtakarítást ért el.

Audi Hungaria

- Hirdetés -

Érdemes elolvasni
NEW technology