Barion Pixel

A Hankook bevezeti Európában új márkáját, az Optimo-t

A Hankook prémium gumiabroncsgyártó új, Optimo nevű márkát vezet be Európában. A változatos márkaportfólió alkalmas arra, hogy kielégítse a vásárlói igényeket, és ezáltal hozzájáruljon a Hankook piaci részesedésének növeléséhez.

Az Optimo jól kiegészíti a Hankook meglévő, személyabroncsokra összpontosító prémium- és társmárkáit. A termékcsaládot úgy tervezték, hogy alapvető termékekkel megfelelő piaci lefedettséget biztosítson egy olyan szegmensben, ahol egyre nagyobb a kereslet.

Az Optimo nevet a Hankook egyik rendkívül sikeres négyévszakos gumiabroncsa ihlette. A név az Optimo megbízhatóságára és a magas elvárásoknak való megfelelésre utal a racionalizált termékportfólióval, amely mind a négy évszakot és a vásárlói igények széles körét is lefedi.

- Hirdetés -

“Az elmúlt években a Hankook jelentős növekedést ért el az európai piacon,” mondta Jongho Park, a Hankook Tire európai igazgatója. “Az Optimo bevezetésével kijelöljük az utat a sikertörténet folytatásához.”

A teljesítmény és az érték növekedésének előmozdítása

A portfólió bővítésének célja, hogy a Hankook a vásárlók számára hiteles és megbízható választási lehetőséget nyújtson. Az Optimo elősegíti a piaci részesedés növelését a verseny erősödésével, és új lehetőségeket kínál a kiaknázatlan területeken és értékesítési csatornákon. A márka világos és célzott kínálattal rendelkezik téli, nyári, és négyévszakos gumiabroncsokból, a teljesítményt és a megbízhatóságot szem előtt tartva.

Támogatás és piaci bővülés

A Hankook az Optimo-t online és offline is elérhető értékesítés-támogató eszközökkel segíti majd a márka ismertségének növelése és a márkahűség kiépítése érdekében.

Az Optimót a Hankook Tire támogatja az „Optimo, a Brand by Hankook Tire” felirattal, így biztosítva, hogy a vásárlók hiteles és elismert gyártó által létrehozott márkaként ismerjék fel. A márkanévnek ez a kiegészítése minden marketing- és értékesítési anyagban hangsúlyosan megjelenik majd, erősítve az Optimo hitelességét és megbízhatóságát. A márkát 2025 második negyedévében Európán kívül további piacokra is kiterjesztik.

A Hankook 2015-ben indította útjára második márkáját, a Laufennt, amely mostanra személyautókhoz, terepjárókhoz, furgonokhoz, buszokhoz és teherautókhoz kínált teljes portfóliójával bizonyított már az európai piacon. A Hankook vezető szerepet tölt be a gumiabroncsgyártásban, és olyan prémium autómárkák eredeti felszerelés beszállítója, mint az Audi, a BMW, a Mercedes-Benz, a Porsche és a Volkswagen.

Hankook Tire

- Hirdetés -

Érdemes elolvasni

- Hirdetés -

NEW technology