Barion Pixel

- Hirdetés -

Fókuszban a felelős üzleti tevékenység

Kezdődik a RE-BUSINESS podcast második évada

A RE-BUSINESS kapitalizmus újrahasznosítva című podcast célja megmutatni, hogy mit jelent az érték alapú üzleti gondolkodás és hogyan érdemes átalakítani a céges működést a felelős gondolkodás jegyében. A műsor vendégei tudatos üzleti szereplők, akiktől használható, gyakorlatias ötleteket is kapnak a hallgatók. Sikeres első évad után szeptember 21-től új részekkel jelentkezik a műsor.

Van-e lehetősége és mi lehet az alapja a megújuló kapitalizmusnak? Elég-e ha egy üzleti szereplő környezettudatos, vagy ennél több kell? Lehet-e bizniszként működtetni egy civilszervezetet? Hogyan válthatók forintra az olyan értékek, mint az innováció, a sokszínűség és a hosszú távú gondolkodás? Életképes-e, ha valaki nem adományokból, hanem egy termék vagy szolgáltatás értékesítéséből akarja finanszírozni a társadalmi problémák enyhítését? A RE-BUSINESS második évada szeptember 21-én indul, és a következő tíz részben az első évad alapjaira építve többek között a fenntarthatóság, a hosszú távú üzleti értékek, valamint a körforgásos gazdaság lesznek a fókuszban.

Amikor 2 évvel ezelőtt elindítottuk a Betone Studio-t, akkor két dolog vezérelt. Egyrészt, hogy minőségi, magyarnyelvű audió műsorokat készítsünk, másrészt pedig, hogy csak olyan témákkal foglalkozzunk, amiket hasznosnak gondolunk. A tudatos üzleti működésről szóló műsor terve már a kezdetekkor rajta volt a listánkon, mert azt gondoljuk, hogy soha nem volt annyira aktuális és fontos a céges felelősség kérdése, mint manapság. Ezzel a műsorral pedig inspirációt szeretnénk adni minden üzleti vállalkozásnak, hogyan tud hasznosan és egyszerre üzletileg nyereségesen működni.   – foglalta össze a RE-BUSINESS célját Román Balázs, a műsort készítő Betone Studio kreatív producere.

Pistyur Veronika, a RE-BUSINESS podcast műsorvezetője az elmúlt 10 évben a Bridge Budapest vezetőjeként is azon dolgozott, hogy bebizonyítsa, teljesítménnyel és tudással is lehet sikereket elérni Magyarországon.

- Hirdetés -

“Szerintem azok az igazán sikeres cégek, üzletemberek és vezetők, akik nem tévesztik szem elől az olyan értékeket, mint a felelős üzleti magatartás, a tisztesség, a win-win partneri együttműködések, vagy hogy számukra nem a gyors, hanem a fenntartható eredmények számítanak” – mondta Pistyur.

A műsor fő támogatója az E.ON Hungária Csoport, mely részt vett a podcast alapkoncepciójának kidolgozásában is.

Büszke vagyok rá, hogy indulása óta a RE-BUSINESS fő támogatója az E.ON Hungária Csoport. Számunkra stratégiai cél a fenntarthatóság, iparágunk az egyik motorja egy zöldebb, karbonsemleges jövő megteremtésének. A fenntarthatóság azonban nem csak egyes vállalatok elkötelezettségéről, szén-dioxid kibocsátásról szól, hanem  felelős gondolkodásról és felelős döntésekről. Fontosnak tartom, hogy a RE-BUSINESS révén ezek az üzenetek egyre többekhez juthatnak el.” – mondta Losonczi Gergely, az E.ON Hungária Csoport vállalati kommunikációs vezetője.

A podcast vendégei az új évadban is olyan nagyvállalati vezetők, kisvállalkozók lesznek, akik már a gyakorlatba is átültették a tudatos céges működés elveit. Az adásokban többek között Fehér Gyula, Árvai Péter Prezi-alapító, Simó György, a Day One capitel ügyvezetője, Szücs-Winkler Róbert fenntarthatósági specialista, Wirtz Ágnes és Marton Kriszta, a Világszépe Alapítvány alapítói, Tálos Gábor, a Zhao Zhou teaház vezetője és Zeitler Ádám, Milestone Intézet alapítója beszélgetnek a fenntartható kapitalizmusról; adatokkal és gyakorlati példákkal támasztják alá, miért is éri meg felelősen üzletelni.

A Betone Studio RE-BUSINESS podcast második évadának debütáló epizódja szeptember 21-től már elérhető a legnépszerűbb podcast lejátszókon!

- Hirdetés -

NEW technology