Barion Pixel

- Hirdetés -

- Hirdetés -

Hogyan válasszuk ki a megfelelő munkaruhát a tisztatéri dolgozóknak?

A megfelelő munkaruha kiválasztása többtényezős feladat, de úgy is megfogalmazhatnánk, hogy többismeretlenes egyenlet. Eleve ott kezdődik minden, hogy mit is jelent az, hogy megfelelő? Ha erre a dilemmára megszületnek a releváns feleletek, akkor könnyebb elindulni a megvalósítás útján a maximális hatékonyság és eredményesség jegyében.

Minden ágazatban mást jelent az „optimális”?

Igen, tulajdonképpen ez a lényeg. Nemcsak, hogy az ipari ágazatok között eltérhetnek az ideálisnak ítélt jellemvonások, hanem még az egy azon területen munkálkodó cégek között is óriási különbségek fedezhetőek fel. Alapvetően ez jó hírnek is tekinthető, mert ilyen feltételekkel az egyediség megteremtése nem ütközhet akadályokba. Ellenben, ha a sablonos megoldásoké lenne a főszerep mindenütt, kivétel nélkül, akkor az egyéniség kifejezésre juttatása finoman szólva falakba ütközhetne és nem maradna más, mint a megszokás, ami egy idő után az unalom melegágyává válhat. Szóval az határozottan előremutató fejlemény, hogy a megfelelő tisztatéri ruha csak bizonyos tekintetben egy és ugyanaz minden felelős vállalat esetében, de azért akadnak jócskán eltérő részletek.

Az adott szegmensre vonatkozó szabályozások például korlátokként is értelmezhetőek, ám valójában sokkalta inkább vázként szolgálnak, amire aztán tovább lehet építkezni. Tehát igen, a paragrafusok követése, betartása nem szenvedhet csorbát, ami már csak azért is jó hír, mert ezek a törvények a végtermék védelmét szolgálják. Azaz tulajdonképpen a hozzájuk való igazodás kivétel nélkül mindenki érdeke.

Na és ezek után következnek az izgalmak. Mert ha az alap megvan, akkor jöhet a legfőbb kérdés: mi az a stílus, mi az a megjelenés, ami a legteljesebb módon fejezi, hangsúlyozza ki a cég arculatát? Ami azt az üzenetet közvetíti, ami az üzlet hitvallásával azonos? Ami annyira egyedi és utánozhatatlan, amennyire csak lehetséges? Mert mindez megvalósítható, tartós formában. A munkaruházat milyensége ugyanis tulajdonképpen egy marketing eszköz, amivel feltétlenül érdemes élni.

A specifikációkra célszerű hangsúlyozottan odafigyelni!

A tisztaterekre speciális paraméterek jellemzőek, olyan körülmények, amiknek a megteremtése nem képezheti vita tárgyát. Vagyis a kellően kontrollált közeg ruházat szintjén is komoly követelményeket támaszt. A funkcionalitás természetesen elengedhetetlen, ami szervesen összefügg a hatékonysággal, sőt a teljesítménnyel. A praktikusság megléte sem kérdéses, s ugyanannyira nélkülözhetetlen a hiánytalan testre szabottság, ami például többek között a megfelelő méret kiválasztásában is tetten érhető. Az esztétikusság fontosságáról a fentiekben már említést tettünk. Végül, de korántsem utolsó sorban marad a tisztítás, azaz a mosás, sterilezés, csomagolás, kiszállítás és a tárolás. Igen ám, de mindennek a koordinálása határozottan sok időt és energiát ölel fel. Főleg ha a tökéletes, minőségi végeredmény a cél, márpedig nyilván ennél semmiképpen sem ildomos kevesebbel megelégedni. Így, azonban kifejezetten nehézzé válhat mindennek a megvalósítása, különösen napi szinten az ezernyi egyéb teendő mellett.

A felvetés jogos, valóban mindennek a létrehozása, megteremtése nem egyszeri és nem két másodperces kihívás, ami pikkpakk lerendezhető. A folyamatos koncentrálás, a maximumon teljesítés, a hiánytalan szolgáltatás mind-mind részei a kerek egésznek. Aminek a létrehozása, ha cégünkre bízza a fentiek kivitelezését egyszerűen, akadályok és áldozatok nélkül megoldható az egyéni igényeket száz százalékban alapul véve, megcélozva a teljes elégedettséget!

Érdemes elolvasni
NEW technology