Barion Pixel

- Hirdetés -

- Hirdetés -

A Scania nyerte el a 2020-as Latin-Amerikai Év Tehergépkocsija díjat

- Hirdetés -

A Scania új tehergépkocsi-generációját választották meg a 2020-as Latin-Amerikai Év Tehergépkocsijának. A szavazást végző zsűri 15 Brazíliából, Argentínából, Chiléből és Peruból származó haszonjárműves szerkesztőből, illetve szakújságíróból állt. A díjat a Latin-Amerikában legnagyobbnak számító Fenatran fuvarozási szakkiállításon adták át.

„Amióta az idei év elején Latin-Amerikában bevezettük a Scania új tehergépkocsi-generációját, az itteni ügyfeleink is pontosan ugyanakkora lelkesedést mutatnak iránta, mint amekkorát korábban Európában tapasztaltunk” – mondta Christopher Podgorski, a Scania Latin America elnök-vezérigazgatója. „Az új tehergépkocsik már bizonyították kiválóságukat, többek között az üzemanyag-takarékosság terén, ezáltal egyszerre fokozzák a fuvarozás gazdaságosságát és segítenek felvenni a harcot a klímaváltozás kihívásaival szemben.”

Az igen elismert Nemzetközi Év Tehergépkocsija díj szabályaival megegyezően a latin-amerikai díjra is a piacra a megelőző 12 hónapban bevezetett teherautók nevezhetők be. A zsűri az alapján szavaz, hogy melyik tehergépkocsi járul hozzá legjobban a közúti fuvarozás hatékonyságának javításához. Számos fontos szempontot figyelembe vesznek, mint például a műszaki újításokat, a kényelmet, a biztonságot, a vezethetőséget, az üzemanyag-takarékosságot, a környezetvédelmi lábnyomot és a teljes üzemeltetési gazdaságosságot.

Az új generációs Scania tehergépkocsik korábban elnyerték a 2017-es Nemzetközi Év Tehergépkocsija díjat, amikor megjelentek Európában. A most először kiosztott Latin-Amerikai Év Tehergépkocsija díjra a Scania, a Volvo, az IVECO és a Volkswagen teherautóit nevezték be.

A zsűri és a Nemzetközi Év Tehergépkocsija díj

A World Transport magazin szerkesztője, Marcos Villela brazil újságíró által vezetett zsűrit az alábbi újságírók alkották Argentínából: Federico di Renzo (World Transport) és Mariano Vidal (SuperTruck); Brazíliából: Andrea Ramos (Caminhaonaweb), Décio Costa (Estradão), Graziela Gina Potenza (Trucker), Ivo Mattos (Cargo and Transport), Pedro Trucão (Trucão With Foot on the Road), Rômulo Felippe (Truck) és Sérgio Kaskalian (Planet Truck); Chiléből: Andrés Lang (T Magazine) és Rodrigo Castilho (Press Latam), valamint Peruból: Nancy Diaz (Truck World).

A Nemzetközi Év Tehergépkocsija (International Truck of the Year – IToY) díjat eredetileg 1977-ben indította útjára a TRUCK magazin legendás szerkesztője, Pat Kennett brit újságíró. Ma a 23 zsűritag vezető haszonjármű-magazinokat képvisel szerte Európából. Sőt, az elmúlt néhány évben az IToY-csoport kiterjesztette a működési területét azáltal, hogy szövetséges tagokat jelölt ki Kína, India, Irán, Dél-Afrika, Ausztrália, Brazília, Japán és Új-Zéland növekvő tehergépkocsi-piacain. Így összességében az IToY 23 teljes körű zsűritagjának és ennek a nyolc szövetséges tagnak a magazinjait több mint 970 ezer tehergépkocsi-üzemeltető olvassa.

Scania

Érdemes elolvasni
NEW technology