Kezdőlap Fémmegmunkálás DMG MORI elindítja szerviz kampányának második időszakát

DMG MORI elindítja szerviz kampányának második időszakát

Főorsó javítás a DMG MORI pfronten-i gyárában. Fotó: DMG Mori

A LifeCycle szolgáltatások a DMG MORI jövőbeli stratégiájának egyik legfontosabb alappillérei. Már 2016-ban, a DMG MORI tisztán kifejezte szándékait az Ügyfelei felé a „Costumer First 1.0” stratégia és az öt szervizszolgáltatás ígéretével. A „Costumer First 2.0” tovább növeli a vállalat elhivatottságát az Ügyfelei felé a szerviz tekintetében, beleértve az elérhető szolgáltatások számát és azok minőségét is. Az új szerviztermékek egyike a NETSERVICE 4.0, mely garantálja a szervizszolgáltatások hatékonyságát és eredményességét.

Alapvető eleme a fenntartható együttműködésnek
„A szerviz az egyik legérzékenyebb pont”, említette Dr. Maurice Eschweiler, a DMG MORI AKTIENGESELLSCHAFT vezetője. „Ezért hallgattuk meg Ügyfeleink visszajelzéseit és építettük be a legújabb „Costumer First” programunkba, hogy hosszútávon is biztosítsuk partnereinkkel az együttműködésünket.”

A „Costumer First 2.0” keretein belül a DMG MORI egy újabb összetett, második lépcsőfokként felfogható kampányt indít. Ez tartalmazza a szervizszolgáltatások minőségének további növelését, továbbá a szolgáltatás digitalizációját.

1,000 új csúcstechnológiás szerszámgép havonta
A szervizszolgáltatások elérhetőségének javítása fontos feladata a DMG MORI számára. A napjainkban lezajló dinamikus ipari-növekedésnek köszönhetően ez egy hatalmas kihívás. Mindezek felett, több mint 300,000 DMG MORI szerszámgépet kell folyamatosan felügyelni a világon, mely gépek többségét az elmúlt 10 évben helyezték üzembe. Ez a telepített gépállomány hónapról-hónapra nő, közel 1,000 géppel havonta.

A szerviz technikusok számának növekedésével nő a szerviz elérhetőség foka, minősége, és így az Ügyfelek termelékenysége is. Fotó: DMG Mori

További kapacitások jobb elérésért és a rövidebb reakcióidőkért
A DMG MORI sikeresen növelte házon belüli és helyszíni szerviztechnikusainak számát. A DMG MORI több, mint 3.500 szervizalkalmazottal rendelkezik. 2018 második negyedévére ez a szám még 200-zal fog növekedni. Mindezek mellett, a DMG MORI növelte kereskedelmi hálózatát és képzési kapacitásait, hogy még jobban megfeleljen a hatalmas piaci igényeknek.

Főorsó szerviz világszínvonalon
„A főorsó egy szerszámgép lelke”, emelte ki Dr. Eschweiler és biztosította a DMG MORI Ügyfeleit, hogy tovább folytatják világszínvonalú főorsó javítási szolgáltatásuk fejlesztését. Emellett büszkén jegyzi meg, hogy több mint 1,000 darab raktári főorsóval rendelkeznek. A jelenleg piacon elérhető gépek 96%-hoz rendelkeznek tartalék főorsóval, így biztosítva a legkisebb állási időket a javítási munkálatok során.

És mi a helyzet a maradék 4%-kal?
Dr. Eschweiler gyors válasza: „Amennyiben a szükséges főorsó nincs raktáron, 6 munkanap alatt megjavítjuk a főorsót. Ha olyan ritka eset áll fenn, hogy ezt nem tudjuk 6 munkanap alatt kivitelezni, a javítás költségét elengedjük az Ügyfélnek. Az Ügyfélnek csupán a kiszerelés és a beépítés költségét kell állnia.”

A „Costumer First 2.0” program bevezetésével, továbbá a kiváló árú garanciás pótalkatrészeknek és a teljes körű szerviz-szerződéseknek köszönhetően, Dr. Eschweiler szerint a DMG MORI szerviz szolgáltatása nemcsak saját, de az Ügyfelek legmagasabb igényeit és elvárásait is kielégíti.

DMG Mori