Barion Pixel

- Hirdetés -

- Hirdetés -

Így tartjuk mozgásban a gazdaságot!

- Hirdetés -

Interjú Tóth Balázzsal, az EUROPART Hungária Kft. ügyvezetőjével

A 2020-as év önmagában is számos „meglepetéssel” kezdődött, ami a gazdasági életre és az emberek hétköznapjaira is meglehetősen nagy bélyeget nyomott.

Az EUROPART Hungária Kft. Magyarországon jelenleg 14 kirendeltséggel rendelkező, piacvezető cég, és a versenytársak szemében igazi vetélytárs. Tóth Balázzsal, az EUROPART Hungária Kft. ügyvezetőjével, valamint a Kelet-európai régió értékesítési igazgatójával beszélgettünk a cég sikeréről, változásairól, és a legújabb történésekről. A cég életében a 2020-as év igazán fontos mérföldkő, hiszen jubilálnak.

2019 év végén számos jó hírről és újításról tudott beszámolni. Ilyen volt például a logisztikai szolgáltatás javítása, az EUROPART olajak és kémiai termékek újbóli bevezetése, a raktárkapacitás és kiszolgálás minőségének és mennyiségének növekedése, valamint a cég digitális útra lépése és korszerűsítése. Mit hoztak a 2020-as év első hónapjai a cégnek?

Tóth Balázs: Az év kiválóan indult, az első negyedévben jelentős növekedést értünk el a forgalom tekintetében. A március közepétől fellépő koronavírus járvány és az ehhez köthető kormányzati intézkedések megváltoztatták az üzleti folyamatainkat. A dolgozóink egészségének megvédése – mint első számú szempont – mellett továbbra is ügyfeleink rendelkezésére állunk és maximálisan próbáljuk igényeiket kielégíteni. Bár érezhető visszaesés a forgalmunkban, összességében a szállítmányozás és az alkatrészellátás a szerencsésebb üzleti szegmensek közé tartozik, így korábbi terveinknek megfelelően folytattuk a munkát a kecskeméti telephelyünk megnyitását illetően és minden készen áll arra, hogy 2020. májusától frekventált helyen lévő tágas, modern üzletből szolgálhassuk ki a régió szállítmányozási szektorát. Párhuzamosan a gyöngyösi telephelyünket összevontuk a szolnoki telephelyünkkel így egy nagyobb raktárkészleten alapuló szolgáltatást tudunk nyújtani abban a régióban is. Budaörsi telephelyünk megújult, nagyobb, szebb és modernebb környezetben várjuk ügyfeleinket.  Elkezdjük a klímagázok forgalmazását és folyamatos akciókkal szolgáljuk az ügyfeleink érdekeit. A fejlesztések egyértelműen mutatják az EUROPART erejét és azt, hogy pozitívan tekintünk a jövőbe.

Az EUROPART Magyarországon piacvezetőnek számít saját szférájában. Ezt a helyzetet sikerült megtartani a jelenlegi gazdasági környezetben is?

T. B.: Jelen pillanatban inkább a bizonytalanság jellemző a piaci szereplőkre, mindenki a helyzet javulására és a szükséges intézkedések enyhülésére vár, hogy az üzletmenet visszazökkenhessen a megszokott kerékvágásba, ám a kritikus helyzet miatt kialakult változások hatásait illetően sok a bizonytalanság. Az EUROPART stabilan és folyamatosan működik, ügyfélkörét megtartotta, így pozitívak vagyunk a piaci pozíciónkat illetően és a válsághelyzet elmúltával a fejlesztéseinknek köszönhetően még stabilabban és sok szempontból megerősödve állunk a piaci kihívások elé.

A 2020-as év igazán fontos az EUROPART Hungária Kft. életében, hiszen a cég működésének 25. évfordulóját ünnepli Magyarországon. Milyen meglepetésekkel készülnek ebből az alkalomból?

T. B.: Az EUROPART az elsők között volt a magyar piacon a járműalkatrész szegmensben a rendszerváltás után és rögtön az igényeknek megfelelő széles termékpalettával, gyors szolgáltatásaival tudott magának jelentős piaci pozíciót szerezni, amit az elmúlt 25 évben meg is tartott. A piac sokat változott az elmúlt évtizedekben és a 2018 óta tartó modernizációs folyamatoknak köszönhetően a 25. évfordulónkon büszkén mondhatjuk, hogy az EUROPART neve jól cseng a járműalkatrész piacon és a nevünkkel a szakmaiság, a szakértelem és a minőségi termékek illetve szolgáltatások forrtak egybe. Természetesen a sikereinket az ügyfeleinknek köszönhetjük, akik értékelik szolgáltatásainkat és törekvéseinket, így a 25. évfordulónkon nekik is szeretnénk köszönetet mondani. Augusztus folyamán egy road show keretében invitáljuk őket több telephelyünkön vevőtalálkozóra, bízunk benne, hogy a nehéz időszakon túljutva együtt ünnepelhetjük negyed évszázados évfordulónkat.

Zárszóként a cég idei legfontosabb üzenetét hogyan fogalmazná meg?

T. B.: A piac, a feltételek és a környezet változik és sokszor kiszámíthatatlanok ezek a változások, de mi az EUROPART-nál nem változtatunk azon a filozófián, hogy az ügyfél az első és az EUROPART csapata minden felmerülő problémára megoldást talál. Az ügyfélkapcsolatok adják az erőnket, így továbbra is a legfontosabb, hogy a profi igényekre profi válaszokat adjunk, megkönnyítve ezzel üzletfeleink mindennapjait. Ahogy a cég jelmondata is szól: „Mozgásban tartjuk a gazdaságot!”

EUROPART Hungária Kft.

Érdemes elolvasni
NEW technology