Barion Pixel

- Hirdetés -

- Hirdetés -

Cyber November és a 2020-as ünnepi szezon. E-kereskedelem és az SSI SCHÄFER.

 

Hogyan alakul a Fekete Péntek 2020-ban? Már az európai fogyasztók számára is bevett hagyománnyá válik ez a nap.

Miről is szól ez a hónap?

Komoly árengedménnyel kiárusított háztartási cikkek, elektronika és ruházati áruk megszerzéséről. Vagy a tömegek elkerüléséről a bevásárlóközpontokban? Az idei év pandémiás helyzete nagyban megváltoztatja a korábbi évek amúgy is átalakuló szokásait.

A Cyber ​​November a biztonság, a társadalmi távolságtartás és az e-kereskedelem szem előtt tartásával ösztönzi a fogyasztókat a vásárlásra.

Az amerikai kontinensen a Shopkick 17 000 amerikai fogyasztót vizsgált meg a fekete péntekre vonatkozó vásárlási terveikkel kapcsolatban. Az eredmények azt mutatják, hogy a koronavírus-járvány átalakította a kiskereskedelmi környezetet.

A fogyasztók többsége (67%, szemben a 2019-es 51%-kal) azt tervezi, hogy az e-kereskedelmi webhelyeken költ üdülési kiadások és bolti látogatások helyett. A COVID-19 folyamatos bizonytalansága és a járvány veszélye miatt a fogyasztók elutasítják a hosszú sorokat és a zsúfolt üzleteket. A fogyasztók csaknem fele (44%) használja a kiskereskedők online vásárlási felületét, majd a boltban történő átvételét (BOPIS vagy Click and Pick).

Mit mond a kristálygömb 2020-ra? A Deloitte szerint a kiskereskedők 25-35% -os növekedésre számíthatnak az ünnepi e-kereskedelem 2020-as eladásaiban a 2019-es azonos időszakhoz képest.

Az európai kontinensen Reacty Digital reprezentatív felmérése szerint még tavaly a lakosság 66 % nem érdeklődött az esemény iránt, nem erre az időszakra időzítette a vásárlását, ehhez képest az idei évben a megkérdezettek már csak 49%-a mondta ugyan ezt. Egyúttal a megkérdezettek fele szeretné kihasználni a Black Friday adta jelentős kedvezményeket, akár bolti, akár on-line vásárlásról legyen is szó.

Jelentős a megosztottság az on-line és az offline vásárlók között attól függően, hogy mennyire tudják tolerálni a tömeget. Az on-linet választók 62 %-a jelölte meg a tömeg elkerülését, mint az online vásárlás elsődleges okát. Az online kutatás idején még nem voltak ismeretesek a 2020. november 12 -től életbe lépő COVID szigorítások, amelyek további hatással lesznek az on-line értékesítésre. Emelkedésre számíthatunk.

A sikeres Cyber ​​Novemberre és a fekete péntekre való felkészüléshez elengedhetetlen a teljesítés és a terjesztés megtervezése. Mindig a vásárlói élmény maximalizálására kell összpontosítani.

E-kereskedelmi infrastruktúra

A kiskereskedelmi oldalakra várható online forgalom megfelelő IT-infrastruktúrát igényel a megnövekedett rendelések feldolgozásához. Az online térben, az oldalbetöltési idők minden másodperces késése a konverziók 7%-os csökkenéséhez vezet. Képzelje el, hogy ez a forgatókönyv online ügyfelek ezreit érinti.

Az ügyfélélmény a képernyőn kezdődik, de a megrendelések teljesítésének pontosságának megfelelőnek kell lennie. Ebben tud partner lenni az SSI SCHÄFER meglévő a raktárrendszer fejlesztésével, automatizálásával, modernizálásával.

Omnichannel terjesztés

Az ügyfélélmény kezelése kihívást jelenthet a kiskereskedők számára – különösen a fekete pénteki időszakban. Az omnichannel terjesztési stratégia különféle csatornákat nyit meg a megrendelések teljesítéséhez és terjesztéséhez, miközben valós időben teljesíti a fogyasztói elvárásokat.

Képes raktárkezelő rendszer (WMS) elengedhetetlen a Cyber ​​November e-kereskedelmi megrendelések teljesítéséhez, ahol a szoftver és az automatizálás ötvözi az optimális darabkiszedés hatékonyságát. A WMS-hez hasonló WAMAS® lehetővé teszi a raktár számára, hogy a költséges szűk keresztmetszetek elkerülése érdekében óránként 1500 tételről 30 000-re méretezze a rendszerét.

Mivel havonta több behozatal érkezik, a WMS automatizálással biztosíthatja a kiskereskedelmi áruk gyors és hatékony tárolását, például automatizált tárolási és visszakeresési rendszereket és vezető nélküli szállítórendszereket. A megrendelések beérkezését követően az automatizálás az árukat a személyes munkaállomásokra viszi a megrendelések teljesítése és terjesztése céljából.

Az omnichannel disztribúciós stratégia azt jelenti, hogy az e-kereskedelmi megrendeléseket a raktárban vagy a kiskereskedelmi üzletekben teljesítik. A kiskereskedelmi üzlet teljesítési központként történő használata több lehetőséget kínál a megrendelések vevőhöz közelebb történő kézbesítésére.

A készletadatok valós időben történő ismerete lehetővé teszi a stratégiai többcsatornás terjesztést, ahol a kiskereskedők átirányíthatják a teherautókat más áruházakba, alacsony ellátottság mellett.

Szállítási és visszatérési elvárások. A kiskereskedők közötti verseny novemberben éri el a csúcsot, amikor az ügyfelek megnyitják pénztárcájukat az ünnepi vásárlásra. Ez a kiadási hajlandóság az ingyenes vagy kedvezményes szállítással kapcsolatos elvárásokkal is jár.

Az Easyship szerint a kiskereskedőknek szállítási stratégiára van szükségük a Cyber ​​November és a Black Friday alkalmával. Ahogy az ügyfelek megtöltik digitális kosarukat, a további díjak, a magas szállítási költségek és a hosszú szállítási határidők elhagyott bevásárlókocsikhoz és meghiúsult vásárláshoz vezetnek.

A szállítási díjak és opciók átláthatósága megelőlegezi az ügyfelek hűségét.

Ugyanez vonatkozik a visszatérési politikákra és eljárásokra is. Az áruk visszatérése az ünnepi szertartás része sok fogyasztó számára. A Statista jelentése szerint 2019-ben 309 milliárd dollár kiskereskedelmi áru került vissza az üzletekbe. Ha azonban a termék visszaszolgáltatása a fogyasztó számára kényelmessé válik, akkor az ügyfelek hűségét és márkabiztonságát jelentheti.

Hova kerül a visszaküldött áru? A kiskereskedőknek a raktárszolgáltatójuknál is végre kell hajtaniuk a visszáru kezelését. Az SSI SCHÄFER szorosan együttműködik ügyfeleivel a visszaküldési folyamat integrálása érdekében, amely gyorsan és hatékonyan kezeli a visszaküldött készletet viszonteladás céljából.

Míg a 2020-as ünnepi időszak bizonytalansággal és változásokkal érkezik, a kiskereskedők kitartanak és nyitnak az e-kereskedelem felé.

www.ssi-schaefer.com

Érdemes elolvasni
NEW technology