Barion Pixel

Mindent megváltoztat a fiatal munkaerő

Tanulságos kutatási eredményeket tett közzé az Industry Today oldalán az OSIsoft. A valós idejű adatkezelő szoftverekkel foglalkozó cég felmérése szerint közel az ideje annak, hogy a vállalati pozíciók legalább felét már millenáris (1990-es évek vége és 2010 között született) dolgozók töltsék be. Az új generáció új preferenciákkal és készségekkel rendelkezik, miközben az új technológia egyre több fejfájást okoz: a világ gyors tempóban változik, és ez egy sor új kihívással szembesíti a gazdasági szereplőket.

A demográfiai változásokkal átalakuló fogyasztói és munkaerőpiac miatt minden vállalatnak újra kell gondolnia azt, ahogy a dolgozókat és a vásárlókat kezeli. Alison DaSilva, az OSIsoft által megbízott Cone Communications szociális felelősségvállalást kutató részlegének ügyvezető alelnöke szerint az értékrendek radikális fejlesztésére lesz szükség ahhoz, hogy a cégek képesek legyenek bevonzani és megtartani a nagyobb társadalmi tudatossággal élő korcsoportot.

Az ingyenesen közzétett kutatási eredmények szerint a millenárisok 83 százaléka lenne hűségesebb olyan munkahelyhez, ami pozitívan és segítőkészen áll hozzá társadalmi és környezetvédelmi kérdésekhez. És mekkora ez a csoport? Nos, csak az Egyesült Államokban már most évi 600 milliárd dolláros (kb. 194,4 ezer milliárd forint) vásárlóerőt képviselnek. Maradt még a kérdés, hogy miért érdemes odafigyelni rájuk? Akármi is legyen a válaszod, tanulságos lesz az erről született összefoglaló tanulmány (angolosok előnyben).

- Hirdetés -

Gábor János, NEW technology

- Hirdetés -

NEW technology