Barion Pixel

- Hirdetés -

- Hirdetés -

„Pro Bono program” az Audi Hungaria és a Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara együttműködésében

- Hirdetés -

Jócselekedet hónapja az Audi Hungariánál: a társadalmi felelősségvállalás szellemében az október hónap az önkéntesség jegyében telik a vállalatnál. A programsorozat kiemelkedő kezdeményezése az Audi Hungaria és a Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara tudástranszferre épülő előadássorozata, amelyet a régió kis- és középvállalkozásai számára indítanak.

„Egymás segítése és az önkéntesség olyan értékek, amelyekre talán még sosem volt akkora szükség, mint napjainkban. Számunkra alapvetés, hogy igyekszünk minél többet visszaadni annak a régiónak, amelyben otthonra találtunk. A hosszú hagyományokra visszanyúló szponzorációs és adományozási tevékenységünk mellett az önkéntességet is ösztönözzük munkatársaink körében, amelyre számos lehetőséget kínálunk számukra az októberi „Jócselekedetek hónapja” programsorozatunk keretében. Külön öröm számomra, hogy a kamarával közösen egy nagyszerű kezdeményezést indíthatunk útjára, amely tovább erősíti a kapcsolatot a kamara az Audi Hungaria, valamint a régió vállalatai között”, mondta Németh Kinga, az Audi Hungaria személyügyért és szervezétért felelős igazgatósági tagja.

Az Audi Hungaria a régió és az ország egyik meghatározó gazdasági szereplője és egyik legnagyobb munkaadója. A vállalatnál dolgozó több mint 12 000 munkatárs az évek során széleskörű ismereteket és jelentős tudástőkét halmozott fel, amelyből a régió kis- és középvállalkozásainak átadva szeretne hozzájárulni a térség és az egyes gazdasági szereplők sikereihez és további fejlődéséhez.

„A kamara feladata, hogy olyan gazdasági környezetet teremtsen a megyében, ahol a kis- és középvállalkozások és a nagyvállalatok is megtalálják a számukra fontos irányokat és lehetőségeket. Egy nagyvállalatnak ilyen plusz lehet, ha a tudásának és gyakorlatának átadásával segíti a kisebb cégeket, míg egy kisvállalkozásnak, de akár egy közepes méretű cégnek is kiváló tanulási lehetőség a nagyobbtól, hatékonyabban vagy szervezettebben működő vállalattól tanulni. A program fontos eleme, hogy a résztvevő KKV vezetők nemcsak hallgatják az Audi Hungaria előadásait, hanem kérdezz-felelek módon konzultálnak, megosztják egymással kérdéseiket és egyedi tapasztalataikat”, mondta Pintér-Péntek Imre, a Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara elnöke.

A „Pro Bono” kezdeményezés keretében az Audi Hungaria önkéntesen vállalkozó szakemberei előadások során mutatnak be a kamara javaslatai alapján különböző témákat, mint például minőségbiztosítás, Lean Management, logisztika, személyügyi kihívások a járvány után vagy éppen stratégiai controlling. A szakemberek a témákhoz kapcsolódóan gyakorlati példákon keresztül mutatják be azokat a folyamatokat és módszereket, amelyeket az érdeklődő kis- és középvállalkozások át tudnak ültetni saját szervezetük mindennapjaiba.

„Egy vállalkozás sikeres működéséhez elengedhetetlen munkatársainak felkészültsége, tudása, nyitottsága az új dolgokra és természetesen egy innovációorientált, kreativitásra nyitott munkahely. Az Audi Hungaria eredményei jelzik, hogy a munkavállalói közösségünk – gyártósortól, karbantartáson át az irodai támogatókig – magas szintű tudással, tapasztalattal rendelkezik. Hiszem, hogy e rengeteg tapasztalat, kompetencia átadása segít a megyei vállalkozásoknak, az ott dolgozó munkatársaknak, hogy tevékenységük még sikeresebb legyen”, fűzte hozzá Nagy György, az Audi Hungaria Üzemi Tanácsának elnöke.

Az Audi Hungaria októberi Jócselekedet hónapja keretében a „Pro Bono” program mellett további önkéntes segítségnyújtásra is lehetősége van a munkatársaknak. A régió intézményeivel közösen kijelölt projektekben, például a Gézengúz Alapítvány épületének környékét tehetik szebbé, több idősotthonnál végezhetnek kertrendezési munkálatokat vagy vállalhatnak javítási munkálatokat többek között a győri állatmenhelyen is.

Az AUDI AG „jó szomszédként” hosszú évek óta ösztönzi a társadalmi szerepvállalást az egyes gyártótelephelyein. A vállalat a „Corporate Citizenship” szemléletmódját világszerte éli, amely három akcióterületet foglal magában: „Elköteleződés”, „edukáció” és „bátorítás”. Az „edukáció” például a szaktudás és nyelvismeret átadását jelenti, a „bátorítás” keretében olyan kezdeményezéseket indítanak, amelyek az egyéneket támogatják, hogy saját magukon tudjanak segíteni. A vállalat ennek szellemében támogatja a munkatársai önkéntes tevékenységét és ezzel együtt a közösségeket a világ számos pontján.

Audi Hungaria

Érdemes elolvasni
NEW technology