Barion Pixel

Új kommunikációs és kormányzati kapcsolatokért felelős igazgató a Bosch csoportnál

- Hirdetés -

Bodó Teodóra közel 20 éves vezetői tapasztalattal rendelkezik. 2003 és 2010 között a Budapesti Értéktőzsde kommunikációs vezetőjeként dolgozott. Ezt követően a Provident Pénzügyi Zrt.-nél folytatta karrierjét, ahol kezdetben a cég külső kommunikációjáért felelt, majd a vállalati és kormányzati kapcsolatok igazgatóság vezetőjeként a cég külső és belső kommunikációját is felügyelte. 2014-ben, az igazgatóság tagjaként közel egy évet töltött Madridban, a Provident anyavállalatánál, a public affairs terület élén.

A nemzetközi tapasztalatoknak köszönhetően pályafutását a világ egyik legnagyobb, amerikai orvosi műszergyártó cégénél folytatta. A Medtronic regionális vezetőjeként 20 ország kommunikációját irányította Közép- és Kelet-Európában. Több évtizedes szakmai tapasztalattal rendelkezik kommunikációs stratégiák kidolgozásában és végrehajtásában, válságkezelésben, kormányzati kapcsolatok menedzselésében, társadalmi felelősségvállalási, valamint munkáltatói márkaépítési programok támogatásában. Bodó Teodóra az UNICEF Magyarország kuratóriumának tagja.

- Hirdetés -

- Hirdetés -

Az új kommunikációs és kormányzati kapcsolatokért felelős igazgató kinevezése kapcsán elmondta: „Eddigi szakmai pályafutásom nagyrészt nemzetközi munkakörnyezetben telt. Fontos számomra, hogy a Bosch globális szinten is meghatározó vállalatcsoport, több mint 410 000 munkavállalójával világszerte. Magyarországon közel 15 000 kollégának adunk munkát, a Bosch csoport az ország egyik legnagyobb munkaadója. Örülök, hogy kiváló csapathoz csatlakozom és részt vehetek a jövő technológiájának, innovációinak alakításában.”

Dr. Ficzere Ferenc 2002 óta dolgozik a Bosch csoportnál és 2007 óta vezette a vállalati kommunikációt. Irányítása alatt a kommunikáció is végigkísérte azt a növekedést, ahogy a vállalatcsoport Magyarország legnagyobb ipari munkaadójává vált. Nevéhez köthető többek között az összes magyarországi Bosch telephely egységes kommunikációs stratégiájának kidolgozása és megvalósítása, hogy a Bosch a világon először Magyarországról jelentkezett be a közösségi médiában valamint a Magyarországon egyedülálló és hiánypótló, már 12 éve zajló autóhasználati kutatás ötlete és kivitelezése.

- Hirdetés -

Dr. Ficzere Ferenc az orvosi hivatást választva a Bosch Medical Center igazgatójaként folytatja a vállalaton belül karrierjét. A Bosch Medical Center egy rendhagyóan új egészségügyi modell innovációját kezdte el. Ez túlmutat a foglalkozás-egészségügy feladatain, kiemelt célja a dolgozói lojalitás-program részeként a munkáltatói felelős gondoskodás, az egészségkultúra fejlesztése, valamint hosszú távon az egészségügyi ellátási rendszer jobbá tétele.

Bosch

- Hirdetés -

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!